onion13 onion13
112
BLOG

Cenzura na facebook. A co z S24 ?

onion13 onion13 Polityka Obserwuj notkę 11

 Dziś demostracje pod siedzibą facebooka. Słusznie czy nie, pewnie zależy od tego kto się identyfikuje z danymi poglądami.

 Jestem na salonie 24 , ho ho...albo i dłużej. Zawijany byłem kilkakrotnie. O skasowanych notkach nie wspomnę. Ostatnio jestem zawinięty, ho ho...straciłem rachubę czasu. Nigdy właściwie nie wyjaśniono mi skąd ta cenzura, a myślę ze regulaminu s24 nie złamałem. Powodów mogę się domyślać, prywatna niechęć niektórych adminów. Kiedyś nawet napisałem do nich, to postraszono mnie zlikwidowaniem konta. Trudno, bez statusu na s24 można żyć. Można się tez powoływać że to prywatny portal, ale trzeba pamiętać że są tutaj umieszczane prywatne wpisy, własność emocjonalna czy też intelektualna danego użytkownika. 

  Dziś się mówi że facebook jest monopolistą i że trzeba byłoby wykreować jakiś lokalny dla kraju podobny serwis. Kilka już było, ale dzięki prowadzonej polityce podobnej jak na fb, padły. I dobrze. Tego s24 nie życzę, szczególnie w 10 letni jubileusz.

  Może jakiś proteścik ? Tylko pod jakimi flagami ? Tutaj musiałyby być od tęczowej poprzez czerwone do narodowych barw.

    

onion13
O mnie onion13

6 VI 2013 godz.20 Leming licznik działa od 2VI 2013 godz 14

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka