onion13 onion13
360
BLOG

O co chodzi na s24?

onion13 onion13 Rozmaitości Obserwuj notkę 28

To nie jest fair. Piszę z jednego IP z Amelią. Prywatne zaszłości mnie nie obchodzą.Kogo to obchodzi?Tego co ma cel w tym. Może jesteśmy parą, małżeństwem, albo synem i córką, albo odwrotnie.Mam 6 komputerów. Moja sprawa.

 Monetę kiedyś broniłem w tej sprawie.

  Dyrekcja s24 nie wie co robi. Chcecie zniechęcic mnie do siebie, proszę bardzo. Ale powtarzam :TO NIE FAIR!

Swoje IP mogę podać za każdym razem bo się tego nie boję. Nie używam programów Hide IP,tordbrowser itp.Nie mam czasu i ochoty pisać więcej o tym.Staram się zawsze moimi wpisami nikogo nie urazić, a wpisy polityczne są moimi własnymi przemyśleniami.Mniej dokuczliwymi jak tutaj notki czy komentarze.

Zapewne ten wpis zostanie skasowany. Nie jestem mściwy, więc tego nie będę nigdzie więcej publikował. I tyle w tym temacie.

..........................................

P.S.

@AMELIA NIEZGODA

treść zgłoszenia w mailu; co do prześladowania, to rzeczywiście "dziwna zła passa", ponieważ Amelia Niezgoda i Onion13 logują się czasem z tego samego numeru IP.
onion13
O mnie onion13

6 VI 2013 godz.20 Leming licznik działa od 2VI 2013 godz 14

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości