onion13 onion13
339
BLOG

Znudziło mi się być saloonowcem

onion13 onion13 Rozmaitości Obserwuj notkę 29

    Nie zaglądam tu ostatnio. PO co? Cenzura. Od czasu kiedy mnie zawinięto z kolegą i skasowano prywatny wpis, brzydzę się. Może ktoś tam z tzw.adminów uwziął się na mnie i moich przyjaciół, życiowych i tych@E. Guzik mnie to obchodzi. Daję sobię radę. Ale jak coś jest No Fair-nie wolno.

   Pisze się dla kogoś, są osoby które piszą dla siebie, ale to nieszczęście.

   Dzieli sie mądrzej lub głupiej własnymi przemyśleniami. Można się wtedy zgadzać, albo nie. Jeżeli jest cenzura, to nie ma dyskusji. Ja żadnego komentarza u siebie nie skasowałem.

    Nie mówię że żegnam się z S24, no chyba że konto będzie zlikwidowane. Mam nadzieję ze coś tu wniosłem(chociażby słowo "Notka").Kont nowych nie zakładam, bo w życiu nie kłamię. 
 
onion13
O mnie onion13

6 VI 2013 godz.20 Leming licznik działa od 2VI 2013 godz 14

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości