onion13 onion13
550
BLOG

Moje przeprosiny i dlaczego nie warto pisać o Trzech Królach

onion13 onion13 Rozmaitości Obserwuj notkę 39

  W związku z moją wczorajszą notatką o Natalii Siwiec składam głebokie ubolewanie że naruszyłem jej dobra osobiste, co ponoć zauważył  jej menadżer. Jednocześnie informuje, że zdjęcia , materiały i wiadomości które umieściłem w oryginale bez żadnych własnych obróbek, są powszechnie dostępne i nie ma przy nich żadnej informacji iż objęte są prawami autorskimi (a jestem przeczulony na to).

 Podziwiam panią Natalię i jej menadźera. Cytuję za SE:

Tak, to prawda, mój mąż jest znowu moim menadżerem. Po prostu tak wyszło, moja ex-menadżerka miała za dużo swoich zajęć i musiałyśmy się rozstać. W sumie bardzo się cieszę, że Mariusz jest znowu moim menadżerem, bo można więcej rzeczy kontrolować i jestem na czasie ze wszystkim. Ja mu ufam w 100% i wiem, że jeśli się za coś zabiera to zrobi to dobrze i włoży w to całe serce - zdradziła Siwiec w "Dzień Dobry TVN".

 Życzę jednocześnie tej parze, wiele szczęścia tak w życiu prywatnym, jak i we wspaniale rozwijającej się karierze zawodowej.

.............................

 

    Uprzedzając dalsze roszczenia mogące wynikać z mojego wczorajszego wpisu, z góry przepraszam:

- Stadion Narodowy, którego dobra mogłem naruszyć.

-Składy budowlane, że mogłem naruszyć dobro cegły dziurawki obrażając ją.(co nie daj Boże mogło wpłynąc na zmniejszenie sprzedawalności tegoż materiału)

-Administrację S24, za narażanie na nieprzyjemności które wyniknęły z mojego głupiego i jakżesz nieprzemyślanego wpisu.



  Miałem  coś napisać o dzisiejszym święcie Objawienia Pańskiego czyli Trzech Królach, ale boję się znów że naruszę prawa jakiegoś Kacpra, Baldazara, a co gorsze Melchiora.

Więc napiszę tylko tyle:K+M+B 2014


 

 

 

 

onion13
O mnie onion13

6 VI 2013 godz.20 Leming licznik działa od 2VI 2013 godz 14

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości