onion13 onion13
5062
BLOG

Zgłosiła się porzucona córka Gronkiewicz-Waltz

onion13 onion13 Rozmaitości Obserwuj notkę 20

waltz

Zaledwie przez kilka minut na TVN24 w dziale „kontakt” widniało zgłoszenie zaginionej córki Hanny Gronkiewicz-Waltz. Twierdzi ona, że została oddana do domu dziecka i najprawdopodobniej jej matką jest wiceszefowa PO. Do tajemniczego wpisu dołączono także zdjęcie.

Dramatyczny apel z dołączonym zdjęciem dziewczyny łudząco podobnej do Hanny Gronkiewicz-Waltz. Poniżej dramatyczny apel: „Poszukuję mojej biologicznej matki, która oddała mnie do domu dziecka, gdy byłam mała. Mam teraz 20 lat. Z tego, co pamiętam, gdy byłam małym dzieckiem, mówiono mi […], iż moja mama jest znaną i wpływową osobą w Polsce. Gdy od dłuższego czasu przeglądam w internecie zdjęcia Pani Hanny Gronkiewicz-Waltz i widzę ogromne podobieństwo do mnie z urody, uświadamiam sobie, że może to być moja mama, która oddała mnie do domu dziecka”.

Żart nie rozśmieszył administratorów TVN24 – wpis „zaginionej córki” został usunięty po kilku minutach. Jednak zgodnie z zasadą „w internecie nic nie ginie”, kopie zdjęcia biją już rekordy popularności wśród internautów, którzy zastanawiają się, czy młoda kobieta rzeczywiście jest córką prezydent Warszawy. Bez wątpienia największy ubaw ma żartowniś, który zdjęcie zamieścił. W języku internetowym takie zachowanie nazywa się trollingiem, czyli: „Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych. Podstawą tego działania jest upublicznianie tego typu wiadomości jako przynęty, która doprowadzić mogłaby do wywołania dyskusji”.

 żródło:http://www.plwolnosci.pl/a/3225/TVN24-dal-sie-wkrecic-Zglosila-sie-porzucona-corka-Gronkiewicz-Waltz

  Ode mnie:

Za taki żart,przyznam że głupawy i niesmaczny, autorowi należałaby się kara. Ale zaraz same nasuwają się pytania.A może ktoś od HGW umieścił to żeby o niej mówić, przykryć sprawę referendum i nieudolnośći HGW? Wzbudzić litość? A może policja będzie postawiona na nogi żeby znaleść żartownisia i pokazać swoją sprawność? Będzie można znów mówić o czymś przez kilka tygodni.

To spiskowa teoria, ale znając polskie media i rządzących wszystko jest możliwe.

TVN24 dał się wkręcić. Ciekawe jak zareaguje administracja S24 czy też skasują ten wpis?

Ogórkowy sezon trwa.


P.S.

 Można sie oburzyć na żartownisia, ale co powiedziedzieć jak takie żarty robi sobie sama Kancelaria Prezydenta ?

Już kiedyś umieszczałem to i pamiętam komentarze:

-Skąd oni takie słodziaka wzieli?

-A mało ich tam w czworakach było!

 

onion13
O mnie onion13

6 VI 2013 godz.20 Leming licznik działa od 2VI 2013 godz 14

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości