onion13 onion13
1972
BLOG

Co tam Krajewska, E.Kołodziej to dopiero jazda! :)

onion13 onion13 Polityka Obserwuj notkę 9

 kołodziej kołodziej

Ewa Kołodziej poseł na Sejm III RP licz.głosów 14149

 To warto posłuchać dokładnie. Bardzo interesujący fragment o Wózku przewodniczącym Parlamentu UE i gieksie.

Oświadczenie posłanki Ewy Kołodziej( fragmenty):

W ostatnim czasie - co też usłyszeć można z mediów - coraz częstsze w internecie staje się zjawisko nienawiści, mające swoją nazwę „hejtowanie”. Pod tym terminem kryje się „bluzganie bez powodu, sensu, ładu i składu”, a zajmują się tym „trolle i hejterzy – ludzie obrażający wszystko, wszystkich i bez specjalnej przyczyny”.

W ostatnim czasie i ja sama stałam się obiektem ataków hejterów, a powodem ku temu stał się filmik, będący połączeniem kilku fragmentów wideo z moich wielu oświadczeń. Na wstępie zaznaczę, że oświadczenia poselskie to specyficzny rodzaj wypowiedzi Posła. Wygłaszane są na zakończenie obrad w danym dniu i trwają 5 minut. Oświadczenia dotyczyć mają osobistych przemyśleń, spostrzeżeń czy też pomysłów. Krótko mówiąc jest to mechanizm, aby Poseł mógł poruszyć dla niego temat ważny, który nie koniecznie jest związany z aktualnymi pracami sejmowymi, a zaistniał w wyniku pracy posła w okręgu i licznych rozmów z mieszkańcami. Wysokie zainteresowanie tym filmikiem, składającym się z kilku moich słabszych momentów, wybranych spośród kilkunastu moich oświadczeń nie demotywuje mnie.

Zresztą większości z nas wystąpienia publiczne napawają strachem. Znaczenia nie ma też, że jedno z oświadczeń czytałam po zakończeniu obrad, po ciężkim dniu o 2 w nocy… Może nie jestem mistrzynią akcentowania, zręcznego prezentowania tekstu, a niektóre rzeczy muszę sobie zapisać, żeby mi nie umknęły.

Zawsze uważałam, że zmienianie świata powinno się zacząć od nas samych, ale swoją drogą, aż strach pomyśleć, co chcą osiągnąć hejterzy, skoro jedyne co potrafią to obrażać… Anonimowo zbombardują chamskimi docinkami fajną inicjatywę na drugim końcu kraju, ale też pod własnym nazwiskiem nie poprą pożytecznej akcji w swoim mieście… Niestety ich leczenie kompleksów wygląda w myśl zasady – że gdy się obrzuci świat błotem, to na takim tle może się wyglądać korzystniej… Mnie się nie udało w realu – to coś zniszczę w wirtualu… 

Kończąc przewrotnie powiem: hurra!!! I ja stałam się w internecie „lekarstwem”, na którym hejterzy próbują leczyć swoje kompleksy!!!(podkeślenie ode mnie). Jednakże moja propozycja dla tych osób jest taka, żeby terapia była naprawdę skuteczna oraz bym mogła naprawdę pomóc – proponuję napisać bezpośrednio do mnie na Facebooka. Nie anonimowo, lecz pod własnym nazwiskiem, będziemy mogli porozmawiać „jak człowiek z człowiekiem”. Wtedy naprawdę będę mogła doradzić, pewne sytuacje wytłumaczyć oraz wesprzeć dobrym słowem i trzymać kciuki za pozytywne zmiany! Pozdrawiam. (całość)

KURDELEBELE ! Tłumaczy sie jak dziewczynka przyłapana na ściąganiu albo że nie odrobiła lekcji, a to poseł,reprezentant wyborców.

A takie fotki na facebooku:

pawłowicz "Parlamentarna Grupa Kobiet mówi "NIE" dla słów Posłanki Pawłowicz odnośnie "Marszu Szmat" — w miejscu: Sejm RP"

 Ambitna dziewczyna wygadana jak Pawłowicz.

Ba należy nawet do sejmowego kółka polsko -chińskiego. Pewnie ją Kopacz na wycieczkę zabierze.

kołodziej23 maja w Ambasadzie Chin w Warszawie na zaproszenie Pana Ambasadora Xu Jian odbyło się spotkanie z członkami parlamentarnej grupy polsko - chińskiej, której jestem Wiceprzewodniczącą. Spotkanie służyło wymianie poglądów na temat rozwijania stosunków polsko-chińskich. Jestem pełna nadziei, że ta współpraca będzie przynosiła wiele korzyści dla obu państw.  źródło

Wniosek: Chyba jednak coś zrobić z ordynacją wyborczą, to nie tylko wina ludzi że tak głosują. Tym ze szczytów potrzebne jest"mięso armatnie" do głosowania, 

Najwyższy czas słowu POSEŁ RP przywrócić godność i szacunek dla człowieka który taka funkcje piastuje.

 

onion13
O mnie onion13

6 VI 2013 godz.20 Leming licznik działa od 2VI 2013 godz 14

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka